Általános Szerződési Feltételek
A Lombkorona Apartman weboldalának hozzáférése, böngészése, használata, valamint foglalás elvégzése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette az alábbi feltételeket és szabályokat (beleértve az adatvédelmi nyilatkozatot), és egyetért az azokban foglaltakkal.
- A Szolgáltató adatai:
Név: Lombkorona Apartman – Benkő László
Cím: 6636 Mártély, Szeder u. 5-7.
Levélcím/számlázási cím: 6800 Hódmezővásárhely, Szegfű u. 8.
Adószám: 57425454-1-26
Telefon: 0630 249 9624
E-mail: info@lombkoronaapratman.hu
Web: www.lombkoronapartman.hu
- Általános szabályok:
- Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének és szolgáltatásainak igénybevételét.
Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
- Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének és szolgáltatásainak igénybevételét.
- Szerződő fél:
- A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
- Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
- A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:
- A Szolgáltató foglalást online foglalási rendszerén keresztül fogad el: https://lombkoronaapartman.hu/foglalas/
- A Szerződés a Vendég https://lombkoronaapartman.hu oldalon leadott foglalásának
- Tájékoztatjuk, hogy a lefoglalt időpontot fenntartani nem áll módunkban, amíg a foglaló összege meg nem érkezik. Amennyiben a foglaló összege 24 órán belül nem érkezik meg számlánkra, a lefoglalt időpont automatikusan törlődik.
- a foglalási összeg (100%-ának) bankkártyás befizetésével jön létre vagy
- a foglalási összeg 50 %-ának közvetlen banki átutalásával jön létre, amely összeg foglalónak minősül
és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. - OTP SZÉP Kártyás fizetés: közvetlen banki átutalásos fizetési mód választása esetén, a foglalási összeg 50%-a (foglaló) kerül kifizetésre. A fennmaradó (50%) összeg kifizetése történhet OTP SZÉP Kártyával is a helyszínen.
- Helyszíni fizetési módok: A foglaló előre átutalása esetén a fennmaradó összeg a Vendég érkezésekor a helyszínen fizetendő készpénzzel, bankkártyával vagy OTP SZÉP Kártyával.
- A Vendég tudomásul veszi, hogy a(z) Lombkorona Apartman (6636 Mártély, Szeder u. 5-7.) adatkezelő által a(z) https://lombkoronaapartman.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Kereskedő által továbbított adatok megnevezése]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff / “
- Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, telefonszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, a lakás nevét, valamint a szolgáltatások (reggeli) pontos megnevezését. A szolgáltató fenntartja a foglalás törlésének jogát, amennyiben a vendég az általa megadott név, cím, telefonszám, e-mail helytelennek bizonyul és a foglalás szándéka nem visszaellenőrizhető. A törléssel megszűnik az elszállásolásra vonatkozó jogigény is. - A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult 100 százalék mértékben a le nem töltött szolgáltatás ellenértékére.
A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. - Megrendelés módosítása
- Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására írásos formában, szabad kapacitás függvényében van lehetőség. A módosított foglalás végleges árát minden esetben a Szolgáltató határozza meg.
- Egyedi ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.
- A szolgáltatás lemondása:
- A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállásadót.
- A foglalás lemondását minden esetben csak írásban, az info@lombkoronaapartman.hu e-mail címre megküldött levélben tudjuk elfogadni. Az érkezés előtti 30. napig díjmentesen mondhatja le foglalását, a kifizetett összeg vissza utalásra kerül a Vendég részére. Az érkezés előtti 15. napig a lemondási díj a foglalási összeg 50%-a, érkezés előtti 15 napon belül pedig a foglalási összeg 100%-a.
- Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak. Az időhosszban meghatározott ajánlatok kedvezményei a csomag teljes tartalmára, idejére vonatkoznak, azok megbontása, lerövidítése nem lehetséges. Ha mégis ilyen igény merül föl, a csomag teljes árát kéri a Szolgáltató.
- A lefoglalt, de a Vendég szálláson való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (reggeli) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
- Árak
- A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül a foglalási díjelőleg megfizetéséig szabadon változtathatja.
- Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. Az idegenforgalmi adó mértéke (IFA) mértéke 200,- Ft/fő/éj, amely a Vendéget terheli.
- Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a honlapunkon (www.lombkoronaapratman.hu) vagy közösségi oldalainkon (insatgarm, facebook) kerülnek meghirdetésre.
- A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
- A Vendég a lakást az érkezés napján 15:00-17:00 óra között foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba, apartman elfoglalása előtt igazolni, valamint bejelentőlapot kitölteni köteles.
- Az apartman fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
- A kitöltött és aláírt bejelentőlappal egyidejűleg a Vendég a Lombkorona Apartman Általános Szerződési Feltételeit, valamint a terület házirendjét elfogadja, és köteles betartani. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak az apartmanban a Vendégtájékoztatóban.
- A vendég hibájából felróható sérülések miatt az apartman nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket az apartman a vendégre terhelheti.
- Amennyiben a Vendég be-és/vagy kijelentkezési ideje a megadott időponttól eltér, azt köteles a recepcióval telefonon, írásban vagy személyesen közölni. A Szolgáltató a Vendég kérését minden esetben szabad kapacitás esetében teljesíti. Amennyiben nem áll rendelkezésre szabad kapacitás, a Szolgáltató a kérés teljesítésére nem kötelezhető.
- Háziállatok, dohányzás
- Kizárólag kis méretű kutyákat áll módunkban fogadni, a lakás tisztaságára ügyelve.
- A Szolgáltató szálláshely teljes épülete nem dohányzó terület, ezért az épületben és különösen a szobákban tilos a dohányzás.
- Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég távozás előtt megfizetni köteles. A szobában történő dohányzás esetén távozáskor egyszeri 10.000,- Ft extra takarítási díjat számolunk fel. Amennyiben a Vendég bármely költség kifizetését megtagadja és fizetési kötelezettségét elutazásig nem teljesíti, a Szolgáltató rendőri beavatkozás igénybevételére jogosult.
- A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
- A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott lakást, illetve a létesítményt
- a Vendég a szálláshely biztonsági szabályait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottjaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
- a Vendég fertőző betegségben szenved.
- a Szerződő fél nem teljesíti az előzetesen meghatározott fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
- Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
- A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- Elhelyezési garancia
- Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
- A Szolgáltató köteles:
- A Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani.
- Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
- A vendég betegsége, halála
- Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
- A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
- A Szerződő fél jogai
- A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
- A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
- A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
- A Szerződő fél kötelezettségei
- A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
- A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató apartmanjában.
- A Szerződő fél kártérítési felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni A vendég anyagi felelősséggel tartozik az általa a Szolgáltató tulajdonát képező és átvett használati tárgyak megrongálása illetve elvesztése esetén. Ebbe beletartoznak a szoba berendezési és használati tárgyai, szobakulcs (proxy), illetve a közös helyiségek/udvari eszközök. A panzió az esetleges károk összegét minden esetben a termék beszerzési árát tartalmazó számlával alátámasztva követelheti. - A Szolgáltató jogai
Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket az apartmanba magával vitt.
- A Szolgáltató kötelezettsége
- A Szolgáltató köteles:
- a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni
- a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
- A Szolgáltató köteles:
- A Szolgáltató kártérítési felelőssége
- A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató hibájából következett be.
- A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
- A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket az apartmanban, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
- A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot az apartman rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
- Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette.
- Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.
- Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem
A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
- Vis major
Olyan ok, vagy körülmény esetén (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, vízhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel, bármely fél mentesül a Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák. - A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette. A Vendéget kötelezettségei alól az Általános Szerződési Feltételek nem ismerete, illetve figyelmen kívül hagyása nem mentesíti fel.